søndag den 22. april 2012

Min Uge...

                                                                           Hey Dejlige Menesker!
Min Uge har ikke været sindsyg spændene. Mandag og Tirsdag Var jeg bare til violin og sådan. Onsdag var jeg inde og se En kongelig Afære med skolen. Det vat sindsyg hyggeligt og vi købte alt for meget schokolade... Jeg var også til violin hvor jeg fik en Fri billet til Biografen. Altså en billet jeg kan bruge til alle Biografer og se alle film! Jeg er så Glad!!! Torsdag lavede jeg heller ikke rigtig noget... Fredag var jeg ude med nogle veninder og købe en fødselsdags gave! Flere gange mødte jeg Sophia og Marlene som også var ude og købe gaver.
Lørdag spillede jeg mega meget Just Dance 3! og Idag har jeg taget et langt karbad og rydet op på mit værelse!
Det var min uge! Håber i har haft en god uge!



                                                                           Knud Didi

Ingen kommentarer:

Send en kommentar